Ditt eget kundeområde

Gledelig nyhet! Vi har utviklet ny funksjonalitet i vårt egenutviklede BHT-styringssystem. Systemet har vi så langt primært benyttet til utarbeidelse av årlig handlingsplan mellom BHT og kunde, samt oppfølging av denne.

Nå kan også våre kunder logge seg inn på eget kundeområde med brukernavn og passord, via våre nettsider.

Inne på kundeområdet kan man foreløpig:

  • oppdatere egen kontaktinformasjon og kontaktpersoner
  •  laste ned PDF-kopi av handlingsplaner og årsrapporter
  • bestille tilleggstjenester fra BHT utover det som er planlagt i handlingsplan

Vi håper flest mulig vil benytte seg av bestillingsskjemaet, slik at ekstrabestillingen blir registrert direkte inn i handlingsplanen.

Våre rådgivere oppretter brukernavn og demonstrerer innlogging i forbindelse med årlig planleggingsmøte. Skulle det være ønskelig med tilgang før den tid ber vi deg ta kontakt med vernetekniske rådgiver hos bedriftshelsetjenesten.